donderdag 19 juli 2012

Sportvoedingwebshop.nl


Breng eens een bezoek aan de Sportvoedingwebshop. Het is belangrijk om als (top)sporter de juiste balans weten te brengen in de training alsmede het voedings patroon van de sporter zelf.

 Sinds enkele jaren vinden dagelijks vele onlineshoppers hun sportvoeding en sportvoedingsadviezen bij SportvoedingWebshop.com. De redenen? Het meest uitgebreide assortiment van Nederland en Belgie, de kwaliteit van onze producten, ons hoge serviceniveau en niet te vergeten de adviezen van onze ervaren sportvoedingXpert Henk-Jan Koershuis. Wij staan altijd klaar om je per e-mail of telefonisch te informeren en adviseren. Daarnaast heb je je bestelling binnen 24 uur in huis. In de afgelopen jaren groeiden we uit tot de nr. 1 webwinkel in Nederland. Met SportvoedingWebshop.com heb je alles wat je nodig hebt op gebied van sportvoeding en adviezen

2 opmerkingen:

  1. Toen ik nog niet invalide was liep ik o.a. marathons, triatlons etc. in die periode gebruikte ik Isostar Hydrate Perform Poeder sportdrank, Lemon, om mijn vochthuishouding op peil te houden. wat ik mezelf kan herinneren is dat het me altijd naar de finish heeft geholpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Theo, Zoals je mogelijk al wel gelezen zult hebben, is Henk-Jan Koers Koershuis een Expert op het gebied van voeding e.d. In de loop der tijd zijn ook andere preparaten op de markt gekomen. En idd, Isostar, bestaat ook nog steeds. En het is zeker geen slecht middel.
    Maar ook in jouw geval, Theo, is het mogelijk om toch sneller te herstellen met een voor jouw perfecte samenstelling.

    BeantwoordenVerwijderen