vrijdag 8 juni 2012

EK update Aangepast badminton 2012

Donderdag 7 juni 2012 stond helemaal in het teken van de classificatie van de diverse spelers, waaronder Ilse van de Burgwal en Inge Bakker.
Wie kan het beter verwoorden dan Ilse zelf, klik hier voor haar verslag van deze bizarre classificatie ronde.


Nu mijn eerste dag van het Europees kampioenschap.
Herenenkel:
Vrijdag 8 juni 2012
1e partij tegen William Smith (eng) in 3 sets verloren.
2e partij tegen Marat Akhmatgireev (Rusland) ook in 3 sets verloren, wel close finish maar geen winst.
Oftewel in de 1e ronde eruit. Zeker in deze laatste partij had ik wat agressiever moeten spelen. Helaas waren de net uit shuttles hier debet aan. Ik ging hierdoor wat behoudender gaan spelen. Dit heeft mij hoogstwaarschijnlijk de overwinning gekost.



Guus Maassen gaat in ieder geval door naar de volgende ronde en gaat het daar opnemen tegen de huidige Belgische kampioen.


Voor wat betreft de rollers ( Ilse, Inge en Jordy) gaat het met wisselend succes de goede kant op. Hier zal de volgende keer wat meer aandacht aan worden gegeven.


Verder zag ik dat Martijn van Doremalen ons met een bezoek vereerde. Een prima initiatief!!


Ook werd ik gevraagd door de BWF voor een interview. Tevens zal op komende zaterdag een TV-ploeg van BWF aanwezig om o.a. van mij video opnames te maken. Dit zal t.z.t. op hun site zichtbaar zijn.


De komende zaterdag zal voor mij in het teken staan van de herendubbel. Ik hoop dan een bevredigend resultaat neer te zetten, dit samen met Guus Maassen.


Wordt vervolgd.

2 opmerkingen:

  1. Hé jammer Eddy dat je er al uit ligt! Maar bedenk wel; je was er bij!!!!
    Succes morgen met de dubbel!!
    Gr. Gerda (de buuf)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Eddy,
    Balen zeg!!!
    Veel succes vandaag!!!
    Dit alles kun je in elk geval toevogen aan je sportcarrierè.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen