donderdag 14 juni 2012

Badminton seizoen is bijna teneinde!!

Voor mij rest nog 1 toernooi. Dit toernooi wordt in Rijen gespeeld en wel zaterdag 23 juni 2012. Na dit toernooi zit het seizoen er echt op. De week erop zal bij de clubs waar ik speel/train de laatste partijen van het seizoen worden gespeeld en dan is het echt afgelopen tot halverwege augustus.
Ga ik dan stil zitten en dus niets meer doen, echt niet!! Gewoon doorgaan met bewegen. Bewegen is het belangrijkste voor het menselijk lichaam om fit te blijven.
Ik ga dit oplossen door mijn aanmelding bij de "Optisport Health Club Warnsveld".
Ik heb gekozen om met de z.g. "Kinesis" apparatuur aan de gang te gaan.
Gedurende de zomermaanden blijf ik bij dit sportcentrum fit en kan dan zonder al te veel problemen weer aan het nieuwe badminton seizoen 2012/2013 beginnen.
Ik hoop dat velen mijn voorbeeld zullen gaan volgen. Het hoeft niet perse bij een z.g. "Health Club" te zijn, maar blijf vooral actief. Het zal anders behoorlijk tegenvallen bij de start van het nieuwe seizoen met alle gevolgen van dien.

2 opmerkingen:

  1. Eddy ben je het gezicht van Optisport geworden?? Stromen de miljoenen al binnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet echt, zij staan niet echt open voor het e.a.
    Het is alleen makkelijk omdat het zo dichtbij is en dat zij Kinesis apparatuur hebben.

    BeantwoordenVerwijderen