zondag 27 mei 2012

Laatste centrale training richting het EK

Vandaag met de Nederlandse selectie de laatste centrale training voor de Europese kampioenschappen afgewerkt. De puntjes werden op de "i" gezet. Er werd voort borduurt op hetgeen wat wij een week eerder voor de kiezen hebben gehad. Gedurende de afgelopen week heb ik dit bij de diverse verengingen kunnen beoefenen. En het heeft zijn vruchten wel afgeworpen. Gedurende de training heb ik gemerkt dat ik meer slagvast ben geworden en de shuttle kan plaatsen op een plek waar ik deze ook wil hebben.
Ik heb vandaag prima sparringpartners gehad, waaronder Inge Bakker en Ilse van de Burgwal, dank hiervoor.
Dit waren de wel de momenten waarvoor je het eindelijk doet, n.l. het op scherp gaan staan dan wel brengen voor een belangrijk toernooi.
Helaas sloeg ook weer eens de bespanning eruit. Mijn vaste bespanner, Rob Jeanmaire, geniet op dit moment van een welverdiende vakantie.
Ik heb vervolgens Frits Meesters van FMSPORT, bereid gevonden om deze klus te klaren. Mijn Carlton V1.1 zal bespannen worden met de Carlton Nanopulse 68 en wel op 11kg.
Ik hoop in de toekomst het bespannen zelf te kunnen uitvoeren. Ik heb alleen het materiaal hier niet voor. Een aantal keren in het seizoen moet ik de bespanning wisselen, dus de noodzaak om het zelf te kunnen uitvoeren is zeker wel aanwezig.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen