dinsdag 22 mei 2012

Clubkampioenschappen GBC Poona ten einde

Gisteren, maandag 21 mei 2012 zijn de laatste wedstrijden gedurende de club kampioenschappen van GBC Poona afgewerkt. De afgelopen 6 weken zijn in de verschillende categorie├źn en op verschillende niveau's behoorlijk strijd geleverd om de begeerde titel van "club kampioen" binnen te halen.  Deze dag heb ik de resterende partijen in het gemengd dubbel en het herendubbel gespeeld. De laatste partijen in het gemengd dubbel heb ik samen met mijn gemengd dubbel partner Daphne Hendriks, allemaal winnend kunnen afsluiten. Helaas hadden wij onze eerste partij, in het begin van de club kampioenschappen, verloren. De uiteindelijke uitslag van deze gemengd dubbel, is een verdienstelijk behaalde  tweede plaats op de clubkampioenschappen 2012. Een goed resultaat temeer omdat wij nog nooit met elkaar hadden gespeeld.
Helaas heb ik het herendubbel geen rol van betekenis kunnen spelen. Vooral de laatste partij van het kampioenschap ging bijzonder goed. Samen met mijn dubbelpartner, Frits Meesters, hebben wij tegen de uiteindelijke club kampioenen behoorlijk weerstand kunnen bieden.


1 opmerking:

  1. Dag Eddy,

    De routine zit erin. Helaas zijn er niet meer wedstrijden te spelen. Komend seizoen zullen die kampioenen hun tanden op ons stuk bijten! Tot het nieuwe seizoen. Groet, Frits.

    BeantwoordenVerwijderen