maandag 23 april 2012

Media aandacht



Vanmorgen was het gewoon weer richting Apeldoorn. Wel even iets anders vergeleken met het afgelopen weekend. Maar in de loop van de ochtend werd het verhaal toch weer anders.
Ik werd gebeld door een medewerker van FocuzTV ( regionale TV zender voor de Achterhoek). Zij vroegen mij of ik wilde meewerken aan hun uitzending later op de dag. In eerste instantie was het niet mogelijk qua onderwijs planning. Maar gelukkig werkten mijn collega's fantastisch mee. Het hele lesprogramma werd omgegooid zodat ik halverwege de middag kon afreizen naar de opname studio van FocuzTV in Didam.
Ik werd hier ge├»nterviewd omtrent het behalen van de 3 gouden medailles tijdens het NK Aangepast Badminton in Drachten.
Klik hier voor de live stream van FocuzTV. (Deze link wordt tzt vervangen door een link van uitzending gemist)



Toen ik op weg was naar Didam werd ik nog gebeld door een verslaggever van de Stentor. Hij wilde een stukje schrijven over mijn optreden tijdens het NK in Drachten en mijn voorbereidingen op het EK Aangepast Badminton in Dortmund. Ik ben benieuwd wanneer het stuk in de krant komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen