dinsdag 3 april 2012

Laatste voorbereidingen Toernooi Frankrijk 2012

Op dit moment ben ik bezig de laatste voorbereidingen te treffen om vervolgens a.s. donderdag af te reizen naar Rodez ( Frankrijk). Afgelopen maandag heb ik nog het herendubbel gespeeld tijdens de clubkampioenschappen van GBC Poona, na een mooie en spannende wedstrijd wist ik samen met mijn partner deze in 3 sets, winnend af te sluiten.
Morgen, woensdag 4 april, heb ik nog een korte training gepland staan.

Het toernooi in Frankrijk staat in het teken op de voorbereidingen  van de Europese Kampioenschappen in Dortmund. Dit EK zal van 8 t/m 10 juni 2012 worden gespeeld.


Rodez is een gemeente in het Franse departement Aveyron (regio Midi-Pyrénées) en telt 28.000 inwoners (2008). De plaats maakt deel uit van het arrondissement Rodez. Rodez was de historische hoofdstad van Rouergue.
Hier in Rodez zal van zaterdag t/m maandag worden gestreden om de hoogste plekken van het toernooi "French International" en wel in het aangepast Badminton.
In o.a.  het  Amphitheater en  de Vallon des Sports Gymnasium, zullen de wedstrijden in de diverse categorieen worden gespeeld. 

Hieronder een foto van het amphitheatre-rodez




Ik zal proberen de komende dagen deze weblog regelmatig van nieuwe info te voorzien.



1 opmerking:

  1. Hej kerel,

    wat ontzettend leuk.
    Heel veel succes en vooral ook plezier.
    Goede reis en liefdevolle groet,

    Marita en Ronald

    BeantwoordenVerwijderen