dinsdag 10 april 2012

Afscheid van Rodez en aanvaarding terugreis

Gisteren en vandaag hebben wij als spelers afscheid genomen van de sporters en coaches uit de diverse landen die hebben meegedaan aan de Open French International 2012 Rodez.
Gegevens e.d werden uitgewisseld en nieuwe contacten werden gemaakt. Het was in alle opzichten een geslaagd toernooi.
Op diverse fronten weden de medailles binnen gehaald. Hier heeft ook badminton Nederland melding van gemaakt. Klik hier voor het volledige bericht.
Ook als het mijzelf aangaat, heb ik een aantal leuke en interessante leermomenten gehad. Het geeft mij in ieder geval het gevoeld dat ik op de goede weg ben en dat ik voorlopig nog niet op dit niveau ben uitgespeeld.
Nadat ik mijn trein kaartje op Schiphol had gekocht, werd ik weer met de feiten op de neus gedrukt. Het weer was niet om aan te zien en ik merkte dat bij Amsterdam-Zuid een behoorlijke stremming was. Om een heel lang verhaal kort maken, ik ben vanaf Schiphol richting Almere centrum gedirigeerd, overstappen, daarna door naar Hilversum, overstappen, door naar Amersfoort, overstappen, door Apeldoorn, overstappen, door naar Zutphen als einddoel. Het heeft mij in totaal meer als drie uur reis tijd gekost i.p.v. 1,5 uur.
Zo word je in korte tijd weer met de neus op de feiten gedrukt, " de NS en het WEER!!" 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen