zondag 22 april 2012

2e dag NK Aangepast Badminton

Op het moment dat ik dit typ, zit ik naast Ronald Stapelbroek, de chauffeur van het weekend en op weg naar huis.
Vandaag werd het restant van de herendubbels en het enkel afgewerkt. Tevens werden de gemengd dubbels gespeeld.
Ik kan zeggen dat het voor mij allemaal goed heeft uitgepakt. Ik heb in alle categorieĆ«n (staanders) de gouden plak behaald. Na een spannende wedstrijd in het enkelspel, kon ik deze in twee sets van Guus Maassen winnen. In het gemengd dubbel werd het in de laatste wedstrijd tegen Guus Maassen en Anouk Meijs het toch nog spannend. De eerste set liep voor ons niet bepaald goed, uiteindelijk wisten wij deze wel te winnen om vervolgens in de tweede set door te stomen naar de overwinning en dus de gouden plak.
In het herendubbel hadden wij in geen enkele partij moeite met onze tegenstanders, dus ook hier de gouden plak.
Al met al een goed toernooi, waarbij ik blij ben dat ik samen met Carmen van Kester de goudenplak in het gemengd dubbel weer heb terug gehaald.

Overige uitslagen van de leden van de  VAS-IJsselstreek.
Willy Weijers, Nederlands kampioen in de klasse rol A ( herenenkel) en de bronzen plak in het herendubbel rol A.
Ronald Stapelbroek een zilveren plak in het herenenkel categorie B.
Ad Harteveld een zilveren plak in het gemengd dubbel en een bronzen plak in het herendubbel.

Om een lang verhaal kort te maken.
IK BEN NEDERLANDS KAMPIOEN AANGEPAST BADMINTON IN DE CATEGORIEƋN HERENENKEL, HERENDUBBEL EN HET GEMENGD DUBBEL

3 opmerkingen:

  1. Toppie, van harte proficiat.
    En nu weer op voor een internationaal toernooi.

    Rob

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eddy, ook namens de badmintonvereniging Doesburg, gefeliciteerd met 3 titels!!


    Hein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eddy, helemaal terecht. Er kan er maar 1 de beste zijn. Het is een plezier om naar je te kijken tijdens de wedstrijden. Fantastisch! Graag tot een volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen