zondag 26 februari 2012

Toernooi in Nederhorst den Berg

Vandaag toernooi gespeeld in Nederhorst den Berg. Ik heb alleen de mix-dubbel gespeeld samen met Carmen van Kester. Hier heb ik samen met haar, de 1e plaats behaald.
In het kader van de opleiding sportleider Aangepast Badminton heb ik, samen met nog twee andere cursisten, een proeve gedaan op het gebied van coaching en begeleiding van een Aangepaste sporter. Gedurende deze coaching-en begeleidings dag waren zowel de cursusleider Ton Velberg en de bondscoach Annie van Daal aanwezig. Ik heb gedurende de ochtend een roller mogen coachen. Ik heb deze roller voorzien van een aantal nuttige tips, althans dit hoorde ik terug in de nabespreking. Uiteindelijk wist deze roller ( Nicole Dielissen) de 1e plek in het dames enkel te behalen. Mooi resultaat en de afsluiting van een leerzame ochtend.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen