zaterdag 25 februari 2012

Laatste competitiewedstrijd

Vandaag heb ik samen met team 6 van GBC Poona in Gaanderen de laatste competitie wedstrijd afgewerkt. Deze laatste wedstrijd moesten wij strijden tegen de kampioensploeg van BC Lochem. Ondanks dat ik zelf lekker en goed heb gespeeld, hebben wij als team met 1-7 verloren. Ondanks deze nederlaag hebben wij ons handhaven op de 4e plaats. Mogelijk kunnen wij nog een plaatsje stijgen, dit is afhankelijk wat onze directe concurrent morgen gaat doen.
Het was al met al een goed en sportief competitie seizoen. Mijn eerste seizoen in de 4e klasse is goed bevallen. Het seizoen ging gepaard met wisselend succes. Ik hoop dat dit gevoel ook door de technische commissie van GBC Poona wordt gedeeld. Ik ben nu al benieuwd wat de indeling voor het nieuwe seizoen gaat worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen