vrijdag 2 december 2011

Ontvangst WK-gangers op Schiphol


Vanochtend ben ik in alle vroegte naar Schiphol afgereisd. Vandaag kwam de WK ploeg Aangepast Badminton aan. Samen met nog behoorlijk wat anderen hebben wij de WK-gangers van het Aangepast Badminton getrakteerd op een warm welkom.
Onder luid gejuich en geklap werden de medaille winnaars ( Marcel Smouter en Inge Bakker) en onze Wereldkampioene Ilse van de Burgwal, op Schiphol welkom geheten.
Van de bondsvoorzitter Ted van de Meer en Maartje Verheul, bestuurslid opleidingen en jeugdbeleid kregen zij namens Badminton Nederland een bloemetje uitgereikt.
Al met al een welkom, waar de spelers en coach recht op hebben, nadat zij een uitstekende prestatie op het WK in Guatemala hebben geleverd.
Ook was een filmploeg van SBS6 aanwezig. Er zal in de uitzending van 02 december 2011 omstreeks 22.30 uur aandacht worden besteed.

Wanneer op onderstaande afbeelding wordt geklikt, zal een een fotoalbum worden geopend met daarin een aantal foto's van het binnenhalen op Schiphol.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb erg genoten van de vrolijkheid en gezelligheid van de groep mensen die onze kampioenen opwachten voor een onthaal op Schiphol. Hoewel de groep niet heel groot was, was het onthaal er zeker niet minder om, waar onze kampioenen voor mijn gevoel erg blij mee waren. Ik vond het erg lief van allemaal dat ze als het ware éénstemmig mij lieten weten dat ze allemaal F.I.T. sportbalsem hadden gebruikt en daar krijg ik dan weer een brok van in mijn keel. Ilse, Inge, Marcel en niet te vergeten ook Annie als coach ben ik dankbaar voor de prestaties die ze in Guatemala hebben neergezet zodat de rest van de wereld toch heeft kunnen zien dat Nederland beschikt over een geweldig team, waar de rest van de wereld alleen maar respect voor kan hebben.

    BeantwoordenVerwijderen