zaterdag 29 oktober 2011

Aangepast Badminton toernooi OLAK, Beek Limburg

Vandaag, zaterdag 29 oktober 2011 en zondag 30 oktober 2011 zijn wij te gast in Beek (Limburg). Hier wordt voor het eerst het "OLAK" toernooi gehouden. Voorheen was
Sporthal "De Haamen" in Beek is dit weekend het toneel waar de strijd wordt geleverd.

Het bleek dat er ook een aantal buitenlandse inschrijvingen waren vermeld. Kortom het toernooi is lekker  internationaal bezig. De Duitsers en Belgen waren de internationale aangemelde spelers.
In het mannen enkel staand moest ik in de halve finale spelen tegen een jonge Belg. Deze Belg is in BelgiĆ« sinds een jaar of 6 niet meer verslagen. Deze jongen had een harde smash en een goede clear. Technisch liet deze jonge Belg nog wel wat steken vallen.
Het bleek dat hij nogal wat over mij had gelezen en wilde perse tegen mij spelen.
Kortom, ik moest aardig aan de bak, m.a.w. ik had mijn tegenstander gevonden. Ik wist uiteindelijk de winst in de ze partij en twee sets naar mij toe te trekken.
In de finale kwam ik een oude bekende weer tegen. Ik speelde de finale tegen Ad Harteveld. Ook in 2 sets wist ik deze finale partij te winnen.

Ook werd een begin gemaakt met het gemengd dubbel. In deze eerste partij speelden wij, Carmen van Kester en ondergetekende, tegen het gemengd dubbel Anouk Meijs en Guus Maassen.
In een gelijk opgaande partij wisten wij uiteindelijk de partij in een spannende drie setter naar ons toe te trekken.

Morgen, zondag 30 oktober 2011, wordt het restant van het gemengd dubbel gespeeld en verder staat dan nog het mannen dubbel op het program.
Wordt vervolgd.

1 opmerking:

  1. Hoi Eddy,

    Goed gedaan om die jonge Belg te verslaan!!!!
    Is hij ook een keer verslagen.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen