dinsdag 2 augustus 2011

Gastspreker bij "Chemps-Badmintonkamp 2011"




Ik ben door Bart Jan den Hollander uitgenodigd om tijdens de Chemps Badmintonkamp 2011 iets te vertellen omtrent mijn motivatie om hogerop te komen en dan met name m.b.t. het badminton.
Het thema voor dit badminton kamp is dan ook "HIGHLY motivated".
Er zal gesproken worden hoe gemotiveerd je wilt zijn om dingen te bereiken in het leven en (top)sport.

Ik zal het hier gaan hebben over wat de gevolgen zijn van het ongeval en vervolgens de moeizame weg naar het badminton succes.

Ik ben zeer vereerd dat ik hiervoor ben uitnodigd. Ik zal proberen om de deelnemers van het kamp iets mee te geven waar zij nog in hun jonge leven mee vooruit kunnen komen.

Als u meer wilt weten over dit badminton kamp, dan is te lezen op de site van www.badmintonkampen.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen