vrijdag 1 juli 2011

Zomerreces Badminton


Het is bijna zover.
Ik speel vanavond mijn laatste badmintonpartij van het seizoen. De rackets en andere materialen worden dan weer geprepareerd voor het komende seizoen. Het nieuwe seizoen begint weer in de week van 15 augustus 2011. De eerste week zal ik helaas moeten missen ivm andere activiteiten.
Overigens het wil niet zeggen dat ik de komende weken helemaal niets meer aan sport uitvoer. Deze weken zal ik zeker gebruiken om mijn conditie en vaardigheden op peil te houden. Ik ga de komende tijd een aantal keren per week roeien, 1x per week squashen en zorg dat mijn polsrotatie op peil wordt gehouden, o.a. d.m.v. het gebruik de "Gyrotwister".



Voor het komend seizoen heb ik toch weer nieuwe uitdagingen gevonden n.l.:
- Start in de 4e klasse met een compleet nieuw team van GBC Poona uit Gaanderen
- Uitzending zien af te dwingen voor het komend EK Aangepast Badminton in 2012.
- Start van de trainingsactiviteiten t.b.v. de jeugd BV Doesburg.

Al met al leuke en sportieve uitdagingen voor het komend seizoen.
Ik zal de komende weken wat minder tijd besteden aan het bijwerken van de weblog.
Is er reden om toch een bericht te plaatsen zal dit uiteraard gaan gebeuren.
Ik wens alle lezers een goede en toch ook wel een sportieve vakantie toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen